ZWROT

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru. Przepisy te stosuje się wyłącznie do sprzedaży konsumenckiej, a więc do sprzedaży osobie fizycznej, dokonującej zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Aby zwrócić towar:

  1. Skontaktuj się z nami drogą mailową (sklep@aquamozaika.pl) lub telefonicznie (+48 32 7390215), aby ustalić adres pod jaki należy odesłać produkt. Następnie o odeślij go w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością pod ustalony adres.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

image/svg+xml
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

REKLAMACJA

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty, które do Ciebie docierają były najwyższej jakości oraz wolne od wad. Jeśli mimo to otrzymałeś towar posiadający wady fabryczne lub niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną. Pomoże nam to w sprawnym naprawieniu szkody.

  1. Skontaktuj się z nami drogą mailową (sklep@aquamozaika.pl) lub telefonicznie (+48 32 7390215), aby ustalić adres pod jaki należy odesłać produkt, który chcesz reklamować.
  2. Do przesłanego towaru dołącz pisemne oświadczenie. Zawrzyj w nim szczegółowy opis powodu reklamacji, preferowaną formę rekompensaty, adres zwrotny, a także numer konta, na który przelejemy środki w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.
  3. W ciągu 14 dni poinformujemy Cię drogą mailową lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie przyjęta, w ciągu 7 dni od podjęcia decyzji zrekompensujemy szkodę naprawiając wadliwy produkt, wysyłając nowy lub zwrócimy pieniądze.
  5. Jeśli nie przyjmiemy reklamacji, przekażemy szczegółowe powody decyzji. W ciągu 7 dni odeślemy towar na nasz koszt pod wskazany w oświadczeniu adres.